سوالات متداول

فینتو ارائه دهنده نرم افزار های حسابداری، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حضور و غیاب است. لازم به ذکر است تمام نرم افزار های فینتو به‌صورت آنلاین و ابری میباشد.

برای استفاده از فینتو نیازی به دانلود یا نصب هیچ نرم افزاری نیست و کافی است از طریق سایت فینتو ثبت نام کرده و همیشه از طریق هر دستگاهی تنها با اتصال به اینترنت از نرم افزار فینتو روی مرورگر های خود استفاده کنید. همچنین تمام نرم افزار های فینتو دارای یک دوره تست رایگان میباشد.

شما میتوانید تمام نرم افزار های فینتو را در دوره ای مشخص به‌صورت آزمایشی، فقط با ساخت حساب کاربری و ورود به آن استفاده کنید. تمام امکانات نرم افزاری در این دوره آزمایشی بطور کامل در اختیار شماست. همچنین پس از اتمام دوره آزمایشی میتوانید روی همان حساب کاربری اشتراک فینتو را خریداری کنید.

فینتو دارای اشتراک های یک ماهه، شش ماهه و یکساله میباشد. همچنین هزینه اشتراک های فینتو بسته به میزان استفاده کسب و کار ها ممکن است متغیر باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه اشتراک های فینتو به صفحه تعرفه‌ها در فینتو مراجعه کنید.

نرم افزار های فینتو به گونه ای کامل کاربرپسند طراحی شده تا افراد با هر دانش حسابداری یا کامپیوتر بتوانند با آن کار بکنند. البته فینتو دارای مرکز آموزش برای تمام نرم افزار هایش میباشد تا بتوانید از طریق خودآموز ها کار با نرم افزار را یاد بگیرید. همچنین در صورت تماس با بخش فروش میتوانید جلسات دمو و آموزش نرم افزار را داشته باشید.

اطلاعات مشتریان در امن ترین دیتاسنتر های کشور نگهداری میشود. انتقال و ذخیره اطلاعات تمام به‌صورت رمزنگاری شده صورت گرفته و بک آپ گیری های مداوم از اطلاعات انجام میشود. این اطلاعات تنها با نام کاربری و رمز عبور شما قابل مشاهده میباشد. برای اطلاعات بیشتر صفحه امنیت در فینتو را مطالعه کنید.

اطلاعات مشتریان در امن ترین دیتاسنتر های کشور نگهداری میشود. انتقال و ذخیره اطلاعات تمام به‌صورت رمزنگاری شده صورت گرفته و بک آپ گیری های مداوم از اطلاعات انجام میشود. این اطلاعات تنها با نام کاربری و رمز عبور شما قابل مشاهده میباشد. برای اطلاعات بیشتر صفحه امنیت در فینتو را مطالعه کنید.

بله شما میتوانید هر زمان که خواستید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود در فینتو تهیه کنید و یا آن را بازیابی کنید. لازم به ذکر است فینتو به‌صورت خودکار هر 6 ساعت از اطلاعات شما بک آپ تهیه کرده و در چند سرور مختلف در دیتاسنتر های مختلف نگه داری میکند.

بله شما میتوانید تمام اطلاعات پایه خود را به‌صورت اکسل وارد نرم افزار فینتو کنید. لازم به ذکر است ورود اطلاعات باید طبق نمونه ای باشد که فینتو در اختیارتان قرار میدهد.

خیر، فینتو یک نرم افزار حسابداری ابری است و تمامی کاربران از منابع مشترک سرور های فینتو بهره مند هستند. این مساله باعث کاهش هزینه های سازمان در بخش سخت افزار و منابع انسانی متخصص و همچنین افزایش ضریب امنیتی اطلاعات میشود. بنابراین اجرای نرم افزار های فینتو بر روی سرور های متشری جز سیاست های ما نیست.

در فینتو امکان تعیین رمز عبور در صورت فراموشی آن وجود دارد. کافی است ایمیل خود را در بخش فراموش رمز عبور وارد کرده و لینک تعیین رمز جدید را دریافت کنید.

موبایل و ایمیل شما تنها مرجع احراز هویت شما در فینتو میباشد. بنابراین در صورت عدم دسترسی به این اطلاعات متاسفانه هیچ روشی برای دسترسی به حساب کاربری شما نخواهد بود. توصیه میشود در هنگام ثبت نام از صحت این اطلاعات و همچنین تعلق این ایمیل یا موبایل به شخص حقیقی یا حقوقی صاحب نرم افزار مطمئن شوید.

پس از منقضی شدن اشتراکتان در صورتی که در دوره آزمایشی استفاده از نرم افزار میباشد فینتو بیشتر از 1 ماه تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات شما ندارد. در صورتی که تابحال اقدام به خرید اشتراک کرده باشید فینتو بیشتر از 2 سال تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات شما نخواهد داشت.

خیر ارسال نمیشود. فینتو تنها ارائه دهنده نرم افزار های مالی و منابع انسانی می باشد. همچنین فینتو خود را در قبال محرمانگی اطلاعات کاربران متعهد میداند و آن را در اختیار شخص ثالثی قرار نمیدهد مگر در مواردی که حکم قضایی یا نهادهای امنیتی صادر شود که در این صورت از قبل موارد لازم به اطلاع کاربر خواهد رسید.

حتی در صورت قطع شدن دسترسی به اینترنت بین الملل به دلیل اینکه سرور های فینتو در داخل کشور قرار دارند و همچنین ثبت ip های فینتو لیست دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی در سامانه های وزارت ارتباطات همچنان دسترسی به فینتو برقرار خواهد ماند.

تماس با ما