چگونه با فینتو می‌توانید از هر مکان و در هر زمان
به کسب و کار خود دسترسی داشته باشید؟

در هر زمان و از هر کجا به حساب خود دسترسی داشته باشید

تصور کنید ساعت اداری تمام شده و به خانه برگشته‌اید. در حال استراحت هستید که ناگهان به یاد می‌آورید یکی از امور مربوط به حسابداری را انجام نداده‌اید یا لیست بیمه کارکنان را رد نکرده اید، چاره چیست؟ در نرم‌افزار‌های نسل قبل که بر روی یک سیستم نصب می‌شدند، شما تنها از طریق همان سیستم به حساب کاربری خود دسترسی داشتید و امکان استفاده شما از نرم افزار محدود به زمانی بود که به آن سیستم دسترسی داشتید اما در مجموعه نرم‌افزار‌های حسابداری و منابع انسانی(ابری) فینتو شما میتوانید به راحتی در هر زمان و از هر کجا که هستید تنها با اتصال به اینترنت و ورود به حساب کاربری خود به تمام امور مالی، حسابداری و منابع انسانی خود رسیدگی کنید. نرم افزارهای فینتو با هر دستگاهی و از هر کجا در دسترس شما هستند.

بخش اول

یک حساب و چند کاربر، همکاری آسان تر از همیشه

در نرم افزارهای فینتو این قابلیت وجود دارد که چند کاربر به طور هم زمان به یک حساب دسترسی داشته باشند در نتیجه همکاران یک مجموعه میتوانند به یک حساب کاربری مشترک متصل شوند که باعث میشود به اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات بین بخش های مختلف یک کسب و کار با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، گزارش گیری های بخش مالی و منابع انسانی به آسانی و بدون نیاز به کاغذ بازی و صرفه جویی در وقت و زمان و کاهش خطای انسانی انجام شود. برخلاف نرم افزارهای نسل قبل که هر نرم افزار تنها از طریق یک سیستم قابل استفاده بود و امکان تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات میان کاربران وجود نداشت، نرم افزارهای فینتو با قابلیت چند کاربره بودن همکاری بین بخش های مختلف کسب و کار را برای کاربران فراهم کرده است.

بخش دوم

از خراب شدن سیستم یا قطعی برق نترسید!

اگر سیستم خراب شد چی؟ اگر برق رفت؟ این ترس بزرگ کاربرانی بود که از نسل قدیمی نرم افزارها استفاده میکردند و از آنجایی که دسترسی کاربر به نرم افزار تنها از طریق همان سیستم ممکن بود اگر برق میرفت یا سیستم خراب میشد، دیگر امکان استفاده از نرم افزار هم وجود نداشت و حتی ممکن بود به بخشی از اطلاعات آسیب برسد. اما در نرم افزارهای ابری (آنلاین) فینتو دیگر لازم نیست از خرابی سیستم یا قطعی برق بترسید چرا که میتوانید به راحتی با یک دستگاه دیگر)موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ) یا در مکانی دیگر وارد حساب کاربری خود شوید و به همه امور خود و امکانات نرم افزار دسترسی داشته باشید. ما در فینتو به عنوان نسل جدید نرم افزارهای حسابداری و منابع انسانی فکر همه دغدغه های کاربران و مشکلات متداول را کرده ایم تا به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشیم چرا که میدانیم در موارد مهمی مانند رسیدگی به امور مالی و حسابداری و منابع انسانی، خرابی سیستم یا عدم امکان دسترسی به دلایلی مثل رفتن برق و... میتواند تبدیل به یک بحران برای کسب و کار شما باشد.

بخش سوم

فینتو، مناسب برای برای مدیریت چند شعبه و کسب و کار

ممکن است کسب و کار شما چند شعبه یا کارگاه داشته باشد و بخواهید در هر لحظه امور مالی و حسابداری و منابع انسانی کارکنان شعبه های مختلف را بررسی کنید. با استفاده از نرم افزارهای فینتو مدیریت این امور دیگر سخت نیست چرا که فینتو این قابلیت را دارد که با یک حساب کاربری چند شعبه یا کارگاه تعریف کنید و پیوسته بدون نیاز به حضور در آن شعبه یا کارگاه به صورت آنلاین تمام امور خود رسیدگی کنید. با فینتو مدیریت مالی و منابع انسانی و مدیریت کسب و کارهای چند شعبه ای از همیشه آسان تر، کم هزینه تر و مطمئن تر است.

بخش دوم

از راه دور به تمام امور رسیدگی کنید!

تصور کنید در سفر یا تعطیلات هستید و یا قصد دارید که از منزل به امور خود رسیدگی کنید، از آنجایی که فینتو محدود به یک سیستم نیست شما نیز همیشه و حتی بدون حضور در محل کار میتوانید به تمام امور مالی، حسابداری و منابع انسانی خود رسیدگی کنید. این قابلیت به شما این امکان را میدهد که کارهایی مانند امور منابع انسانی ( حقوق و دستمزد یا حضور غیاب) پرسنل ، کلیه امور حسابداری، امور مالی مانند ارسال لیست بیمه و حقوق، کارهای مالیاتی و تهیه دیسکت مالیات و بیمه و.. خود را از راه دور مدیریت کنید و یا اگر چند شعبه و کارگاه دارید بدون نیاز به حضور در هر کدام از شعبه یا کارگاه ها، فعالیت های مربوط به تمام شعب را در هر لحظه مشاهده و مدیریت کنید. هر جا شما باشید، فینتو هم آنجا است.

بخش سوم
ثبت‌نام رایگان