داستان فینتو
سال 1396
زمستون سال 1396 بود که بخاطر چالش های مدیریت مالی کسب و کارمون این ایده به ذهنمون رسید تا بتونیم تمامی این فرایند رو ابری کنیم تا بشه از هرجایی و حتی بدون نصب نرم افزار کارهامون رو انجام بدیم.
سال 1397
اولین نرم افزاری که توسعه دادیم حقوق و دستمزد بود که بشه خیلی راحت باهاش حقوق ها رو حساب کرد و دیسکت بیمه و مالیات گرفت.
سال 1398
کسب و کار ها برای چابک تر شدن نیاز داشتن تا خیلی راحت وجوه تنخواهشون رو مدیریت کنن؛ همین مساله مارو به سمت توسعه نرم افزار تنخواه گردان برد تا این فرایند رو سریع و راحت کنیم.
سال 1399
نیاز بود تا کارکرد های لازم برای محاسبه حقوق از جایی دریافت بشه. پس به سمت طراحی و توسعه نرم افزار حضور و غیاب حرکت کردیم. همانند گذشته به سمت توسعه ابری و با حداقل نیاز کاربر به خرید تجهیزات حرکت کردیم و ماحصل اون نرم افزار حضور و غیاب فینتو بود.
سال 1400
در انتهای این چرخه باید اسناد حقوق و دستمزد و تنخواه ثبت حسابداری بشن. این ایده مارو به سمت توسعه نرم افزار حسابداری ابری سوق داد تا اسناد بهصورت خودکار ثبت بشن و نیاز به نصب های سخت و طولانی هم نداشته باشه.
ادامه مسیر...
در این مسیر همراه شما خواهیم بود تا با ایجاد نوآوری در فناوری های مدیریتی برگی نو در کسب و کار شما رقم بزنیم.