نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو

نرم افزار تنخواه گردان فینتو یک سامانه ابری برای ثبت دریافت و پرداخت های تنخواه و گزارش گیری های تنخواه است. تنخواه گردان فینتو به شما این امکان را می دهد تا تنخواه دار ها اطلاعات خرید خود را به‌صورت آنلاین برای شما ارسال کرده تا در پنل مدیریتی خود، گزارش‌های تحلیلی و جامعی از تمامی اطلاعات ارسال شده توسط آن ها را مشاهده و بررسی کنید.

همین حالا شروع کنید
نرم‌افزار تنخواه گردان

ویژگی‌های نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو

تعریف تنخواه دار

در نرم افزار تنخواه گردان فینتو میتوانید اطلاعات تنخواه داران مجموعه خود را ثبت کنید و به هر تنخواه دار نام کاربری و رمز عبور وارد شدن به پنل کاربری خود را در اختیارشان قرار دهید.

تعریف تنخواه دار

در نرم افزار تنخواه گردان فینتو میتوانید اطلاعات تنخواه داران مجموعه خود را ثبت کنید و به هر تنخواه دار نام کاربری و رمز عبور وارد شدن به پنل کاربری خود را در اختیارشان قرار دهید.

تعریف مرکز هزینه

در تنخواه گردان فینتو میتوانید مراکز هزینه کسب و کار خود را برای مدیریت هر چه بهتر هزینه های تنخواه ثبت و به تفکیک مراکز هزینه گزارش گیری کنید.

ثبت و بارگزاری فاکتور توسط تنخواه دار

تنخواه داران به کمک فینتو می توانند فاکتور ها را به همراه مستندات در سامانه بارگذاری و ثبت کنند و شما گزارش فاکتور های ثبت شده را به‌صورت آنلاین دریافت نمایید.

امکان تایید فاکتور

در تنخواه گردان فینتو می‌توانید فاکتورها را به‌صورت آنلاین بررسی و تایید نموده و امور شرکت را تسریع ببخشید.

مشاهده در لحظه هزینه های تنخواه

با تنخواه گردان فینتو می‌توانید در هر لحظه و در هر مکان به آسانی هزینه های کسب و کار خود را مدیریت کنید و تنخواه داران نیز می‌توانند میزان باقی مانده تنخواه خود را به‌صورت آنلاین مشاهده نمایند.

ثبت و مشاهده تمامی تراکنش های مالی

نرم افزار تنخواه گردن فینتو این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه و با هر دستگاهی به‌صورت آنلاین تراکنش های تنخواه کسب و کار خود را در بازه های مختلف و به تفکیک تنخواه داران مشاهده نمایید.

مشاهده و بایگانی تمامی تنخواه ها و فاکتور ها

در نرم افزار تنخواه گردان فینتو میتوانید تمامی اسناد، پیوست اسناد و فاکتور ها را بایگانی کنید و در هر زمانی که نیاز داشتید مشاهده و یا دریافت کنید.

مشاهده و بایگانی تمامی تنخواه ها و فاکتور ها

یکپارچگی نرم افزار تنخواه گردن با حسابداری فینتو این امکان را به شما میدهد تا فرایند ثبت اسناد حسابداری هزینه های تنخواه به آسانی و با دقت انجام شود.

مدیریت آسان امور و تیم تنخواه داری

نرم افزار تنخواه گردان فینتو به دلیل آنلاین بودن این امکان را به شما میدهد تا در هر زمان، هر کجا و با هر دستگاهی بتوانید هزینه های تنخواه و تیم تنخواه داران کسب و کار خود را به ساده ترین شکل ممکن مدیریت کنید.

تعریف انواع سطح دسترسی

در تنخواه گردان فینتو می‌توانید بینهایت کاربر با سطوح دسترسی مختلف تعریف کنید. این امر به شما کمک میکند تا مدیریت هزینه های تنخواه را با همکارانتان تقسیم کرده و در زمان انجام امور صرفه جویی کنید.

فینتو چه ارزش‌هایی برای مشتریان خود خلق می‌کند؟

دسترسی از هر مکان و در هر زمان

ابری بودن فینتو باعث میشود تا از هر مکان و در هر زمانی و با هر دستگاهی به فینتو دسترسی داشته باشید.

بدون نیاز به نصب، بروز رسانی خودکار

فینتو نیازی به نصب های پیچیده ندارد و کلیه بروزرسانی ها رایگان و به‌صورت خودکار در حساب شما اعمال می گردد.

کاهش هزینه ها

برای استفاده از فینتو نیازی به تهیه سخت افزار گران قیمت نداشته و با افزایش بهره وری هزینه شما کاهش پیدا میکند.

پشتیبانی قوی

تیم پشتیبانی فینتو از طریق تماس تلفنی، تیکت پشتیبانی و همچنین پیام‌رسان‌ها پاسخگوی سوالات شما است.

امنیت اطلاعات

فینتو اطلاعاتتان را رمزنگاری کرده و با بکارگیری روش های تامین امنیت داده حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند.

کاربری آسان

رابط کاربری آسان و کاربر‌پسند فینتو باعث می‌شود که بتوانید به راحتی و با سرعت بالا از فینتو استفاده کنید.

تعرفه‌ها

تا ۱۰ پرسنل

تمام امکانات سیستم تنخواه گردان

دریافت گزارش های مختلف

خرید اشتراک

تا ۱۰ پرسنل

تمام امکانات سیستم تنخواه گردان

دریافت گزارش های مختلف

خرید اشتراک

تا ۱۰ پرسنل

17٪

تمام امکانات سیستم تنخواه گردان

دریافت گزارش های مختلف

خرید اشتراک

فینتو از نظر شما

بیدمشکی
پروفایل

در دنیای دیجیتال جای نرم افزاری مانند فینتو به معنای واقعی کلمه خالی بود. امیدوارم با قدرت به پیش برید و موانع و کم و کاستی ها رو از پیش رو بردارید. به امید موفقیتها و پیشرفتهای روز افزون برای شما

کمانکش
پروفایل

اگه اولویت کسب وکارتون داشتن نرم افزار مالی و منابع انسانی ای هست که هم یکپارچه و امن باشه و هم پشتیبانی خوبی ارائه بده به نظر من فینتو بهترین گزینه برای شماست.

پروفایل

مدیریت وجوه تنخواه و موجودی تنخواه داران همیشه یکی از چالش های کسب و کارمون بود که مجموعه فینتو به خوبی این نیاز مارو برطرف کرده. همچنین پشتیبانی قوی و کاربری راحت از نقاط قوتشون هست. سپاس از مجموعه خوب فینتو

پروفایل

نرم افزار تنخواه گردان فینتو مدیریت هزینه های تنخواه شرکت مارو خیلی سریع تر و راحت تر کرده. همچنین فینتو با حذف کاغذ باعث صرفه جویی در هزینه های ما هم شده. فینتو رو به خیلی از همکارانمون معرفی کردم.

پروفایل

برای مدیریت خرید ها و هزینه های تنخواه همیشه درگیر کاغذبازی بودیم و بسیاری از فاکتور ها در آرشیو گم میشد. اما با فینتو به‌راحتی تمام خرید های تنخواه و موجودی حساب تنخواه داران رو مدیریت میکنیم. خسته نباشید میگم به تیم فینتو.

بخشی از همراهان ما

آتیه سازان
آخرین خبر
البرز
بانک تجارت
رایان هم افزا
وبزی
آبادیس
ونداد
ثبت‌نام رایگان

سوالات متداول

تنخواه مبلغی است در یک حساب که این حساب به ثبت حسابداری شرکتی رسیده باشد، قرار می گیرد. فردی که حساب تنخواه در اختیار او قرار می گیرد، مسئول تنخواه گردان نام دارد. در بسیاری از شرکت‌ها همیشه مقداری پول نقد برای هزینه‌هایی که نمی توان به‌صورت غیر نقدی یا صدور چک آنها را انجام داد، وجود دارد و باید برای هزینه کردن هر وجهی به‌صورت نقدی یک روند خاص طی شود و اسنادی موجود باشد. این مقدار پول نقد که نگهداری آن بر عهده یک فرد خاص قرار می گیرد، تنخواه نام دارد و باید از آن در جهت منافع شرکتی استفاده شود.

استفاده از نرم افزار‌های تنخواه گردان روشی آسان برای پرداخت مخارج جزئی است که باعث افزایش سرعت کار می‌شود. همچنین عملیات پرداخت های مختلف با استفاده از این نرم افزار راحت تر خواهد بود و تعداد انتقالات بانکی را کاهش می‌دهد این موضوع در محاسبات و گزارشات بسیار کار را آسان می‌کند.

یکی از مزایای بزرگی که سیستم های ابری نسبت به سیستم های سنتی دارند این است که کاربران هزینه اضافی برای خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار و خدمات نمیپردازند و نیازمند به نصب های سخت نیستند. همچنین تعرفه های پایین و منعطف دغدغه های مالی کسب و کار ها برای تهیه نرم افزار های حسابداری را مرتفع میکند و همچنین در هر مکان و در هر زمان قابل دسترس است.

سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری به کاربر این امکان را می دهد که از هرکجا و در هر زمان و با هر دستگاهی به راحتی امور خود را رسیدگی کند و هزینه اضافی برای خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار و خدمات نپردازد. علاوه بر مزایای فوق میتوان به امنیت بالا، پشتیبانی قوی، به روز رسانی خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزار اشاره کرد.