دستگاه ZKT f22

دستگاه حضور و غیاب F22، یک دستگاه کنترل تردد محصول شرکت ZKteco است. از امکانات این دستگاه میتوان به قابلیت شناسایی افراد با اثر انگشت و کارت اشاره کرد. از قابلیت های کاربردی سیستم اثر انگشت این دستگاه، شناسایی افراد با استفاده از سنسور اثر انگشت ضد تقلب است که این دستگاه را از سایر دستگاه های کنترل تردد متمایز میکند. دستگاه f22 شرکت ZKT با وجود این امکانات منحصر به فرد و قیمت مناسب، از پرفروش ترین دستگاه های کنترل تردد است.

برای دریافت مشاوره و خرید دستگاه با ما تماس بگیرید.

021-91303555
The Woods
Cinque Terre
Mountains and fjords
مشخصات دستگاه:

دستگاه حضور و غیاب ZKTECO F22، یکی از جدیدترین و منحصر به فرد ترین دستگاه‌های حضور و غیاب از شرکت ZKTeco می‌باشد. این دستگاه توانایی ثبت تردد برای پرسنل و کارکنان را از اثر انگشت، کارت و رمزعبور را فراهم می‌کند.

  • قابلیت کارت، اثرانگشت، رمز حفظ ساعت، تاریخ و اطلاعات حافظه حتی در زمان قطع برق در طولانی مدت
  • ظرفیت اثر انگشت ۳,۰۰۰ و ظرفیت کارت ۱۰۰۰۰ نفر
  • ظرفیت ثبت تردد ۳۰,۰۰۰
  • سنسور اثر انگشت نوری ضد خش با سرعت تشخیص یک صدم ثانیه
  • تنظیم ساعت و تاریخ سیستم به صورت دستی و یا به روز رسانی دقیق (در حد ثانیه) به صورت اتوماتیک
  • صفحه نمایش رنگی ۲.۴ اینچی همراه با سخنگوی فارسی و آلارم برای زمان های مختلف
نحوه ثبت تردد اثر انگشت و کارت بدون تماس
ظرفیت اثر انگشت 3000
ظرفیت کارت 5000
ظرفیت ثبت تردد 30.000
صفحه نمایش ۲.4 اینچ با قابلیت نمایش عکس پرسنل
صدا سخنگوی فارسی
سیستم عامل لینوکس
ارتباطات TCP/IP ، USB ، RS485/232 , WIFI
زمان تشخیص کمتر از ۰.۵ ثانیه
الگوریتم اثر انگشت ZKFinger VX10.0
منبع تغذیه 12V DC 3A
دمای عملیاتی ۰ درجه الی ۴۵ درجه سانتیگراد
رطوبت ۲۰% الی ۸۰%
ابعاد 158.5mm × 78.0mm × 19.4mm

ارسال رایگان به سراسر کشور
1 سال گارانتی دستگاه
پشتیبانی رایگان نرم افزار فینتو
4 سال خدمات پس از فروش

فینتو از نظر شما

دلیری
پروفایل

ما در مجموعه خودمون، با 20 نفر پرسنل، از حضور و غیاب فینتو استفاده می کنیم. خیلی از دستگاه های حضور غیاب بهتره چون می تونید حالت مختلف رو برای دور کاری و ... برنامه ریزی کنید.

پور علی
پروفایل

نرم افزار حضور و غیاب فینتو به این دلیل که با نرم افزار مالی فینتو یکپارچه میباشد مورد توجه سازمان ما قرار گرفته. همچنین پاسخگویی سریع پشتیبانی از مزایای برجسته فینتو است و بنده از تیم فینتو ممنونم.

البرز
پروفایل

به دلیل اینکه شعب زیادی در سراسر کشور داریم مزیت این نرم افزار مدیریت دقیق و لحظه ای تردد پرسنل در نقاط مختلف، از دفتر مرکزی هست . همچنین چون خرید دستگاه برامون به صرفه نبود هزینه های ما را کاهش داد . پشتیبانی مشکلات رو در لحظه برطرف میکند .

محمدی
پروفایل

تقریبا یکسال هست که از فینتو استفاده میکنیم و به دلیل ویژگی هایی مثل رابط کاربری ساده ، آموزش ساده، کاربری راحت برای پرسنل و کم خطا بودن در محاسبات تردد، مایل به ادامه همکاری هستیم. پشتیبانی نرم افزار همیشه در دسترس هستند و سریع راهنمایی میکنند . اگر همکاری نیاز به مدیریت تردد کارکنان خود را داشته باشد حتما فینتو را به آنها پیشنهاد میکنیم.

پروفایل

حضورو غیاب فینتو نیازهای مجموعه مون رو مرتفع کرده و بخش اعظم از مشکلات کنترل ورود و خروج واحد اداری رو حل کرد. ممنونم از مجموعه فینتو.

بخشی از همراهان ما

آتیه سازان
آخرین خبر
البرز
بانک تجارت
اسنپ فود
پتروشیمی کرمانشاه
جهاد دانشگاهی
نیرو موتور
رایان هم افزا
باسلام
آبادیس
کارگزاری یزدان
ثبت‌نام رایگان

سوالات متداول

وظیفه اصلی یک دستگاه حضور و غیاب ثبت تردد های پرسنل از روش های مختلفی مانند تشخیص جهره، اثر انگشت، کارت و ... بطور کامل و دخیره این تردد ها در حافظه خود و تبادل آن ها با نرم افزار حضور و غیاب است.

برای اتصال دستگاه های حضور و غیاب خود به نرم افزار حضور و غیاب ابری فینتو باید یک IP static تهیه کرده و تا فینتو بتواند از ان طریق اطلاعات دستگاه شما را از شبکه مجموعه شما استخراج کند.

دستگاه های حضور و غیاب تنوع و گستردگی زیادی از نظر ظاهر و امکانات دارند . شما باید پارامتر هایی چون سلیقه ظاهری، بودجه، تعداد پرسنل(به دلیل متفاوت بودن ظرفیت دستگاه ها)، محل نصب(فضای آزاد، تمیز و ...)، تعداد رکورد های قابل ذخیره سازی و پشتیبانی از فناوری های تشخیص هویت(اثر انگشت، تشخیص چهره و کارت) را مدنظر قرار دهید.

با نرم افزار حضور و غیاب فینتو می توانید به راحتی تمامی امور منابع انسانی خود را که شامل ثبت تردد، پیگیری مرخصی روزانه و ساعتی، پیگیری ماموریت ها و ... می شود را انجام دهید.

نرم افزار حضور و غیاب فینتو این امکان را به مدیران می دهد که از هر کجا و در هر زمان تردد پرسنل خود را کنترل کرده و لیست حاضرین و غایبین را دریافت کنند.

بله. فینتو به شما این امکان را می دهد که اطلاعات تردد پرسنل خود را از نرم افزار حضور و غیاب به نرم افزار حقوق و دستمزد منتقل کنید.