دستگاه ZKT uface 302

دستگاه حضور و غیاب UFace 302 از پیشرفته ترین دستگاه های ثبت حضور وغیاب است. این دستگاه با توانایی ثبت 3000 چهره، 4000 اثر انگشت و 10000 کارت، امکاناتی بسیار بیشتر از یک دستگاه حضور و غیاب معمولی را به شما ارائه می‌دهد. صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچی، کیفیت بالا، رابط کاربری آسان و دقت فوق‌العاده در تشخیص چهره از ویژگی های خارق العاده این دستگاه حضور و غیاب است

برای دریافت مشاوره و خرید دستگاه با ما تماس بگیرید.

021-88515768
مشخصات دستگاه:

دستگاه حضور و غیاب UFACE30، یکی از دستگاه‌های حضور و غیاب بسیار کامل، با کیفیت و با قیمت منایب موجود در بازار است. با استفاده از این دستگاه میتوانید برای ثبت تردد پرسنل از روش های تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت بدون تماس استفاده کنید.

  • قابلیت تشخیص چهره(کمتر از یک ثانیه)، اثر انگشت و کارت
  • ظرفیت چهره 3000، ظرفیت اثر انگشت 2000 (تعریف 10 نمونه اثرانگشت برای هر نفر) و ظرفیت کارت 10.000نفر
  • ظرفیت ثبت تردد 100.000
  • سنسور اثر انگشت نوری ضد تقلب و ضدخش
  • مجهز به پورت USB(فلش خور)، مشاهده آنلاین ترددها، اتصال مستقیم به شبکه LAN از طریق کابل(تخلیه اطلاعات ازطریق شبکه و فلش مموری)
  • صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی
  • مناسب برای دفاتر اداری و شرکت ها جهت ثبت تردد کارمندان
نحوه ثبت تردد تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت بدون تماس
ظرفیت چهره 3000
ظرفیت اثر انگشت 2000
ظرفیت کارت 10000
ظرفیت ثبت تردد 100.000
صفحه نمایش 4.3 اینچ با قابلیت نمایش عکس پرسنل
صدا سخنگوی فارسی
سیستم عامل لینوکس
ارتباطات TCP ، IP ، USB
زمان تشخیص کمتر از 1 ثانیه
الگوریتم اثر انگشت ZKFinger VX10.0
الگوریتم صورت ZKFace VX7.0
منبع تغذیه 12V 3A
دمای عملیاتی ۰ درجه الی ۴۵ درجه سانتیگراد
رطوبت ۲۰% الی ۸۰%
ابعاد 193.6 در 165.2 در 86 میلی متر

ارسال رایگان به سراسر کشور
1 سال گارانتی دستگاه
پشتیبانی رایگان نرم افزار فینتو
4 سال خدمات پس از فروش

فینتو از نظر شما

دلیری
پروفایل

ما در مجموعه خودمون، با 20 نفر پرسنل، از حضور و غیاب فینتو استفاده می کنیم. خیلی از دستگاه های حضور غیاب بهتره چون می تونید حالت مختلف رو برای دور کاری و ... برنامه ریزی کنید.

پور علی
پروفایل

نرم افزار حضور و غیاب فینتو به این دلیل که با نرم افزار مالی فینتو یکپارچه میباشد مورد توجه سازمان ما قرار گرفته. همچنین پاسخگویی سریع پشتیبانی از مزایای برجسته فینتو است و بنده از تیم فینتو ممنونم.

البرز
پروفایل

به دلیل اینکه شعب زیادی در سراسر کشور داریم مزیت این نرم افزار مدیریت دقیق و لحظه ای تردد پرسنل در نقاط مختلف، از دفتر مرکزی هست . همچنین چون خرید دستگاه برامون به صرفه نبود هزینه های ما را کاهش داد . پشتیبانی مشکلات رو در لحظه برطرف میکند .

محمدی
پروفایل

تقریبا یکسال هست که از فینتو استفاده میکنیم و به دلیل ویژگی هایی مثل رابط کاربری ساده ، آموزش ساده، کاربری راحت برای پرسنل و کم خطا بودن در محاسبات تردد، مایل به ادامه همکاری هستیم. پشتیبانی نرم افزار همیشه در دسترس هستند و سریع راهنمایی میکنند . اگر همکاری نیاز به مدیریت تردد کارکنان خود را داشته باشد حتما فینتو را به آنها پیشنهاد میکنیم.

پروفایل

حضورو غیاب فینتو نیازهای مجموعه مون رو مرتفع کرده و بخش اعظم از مشکلات کنترل ورود و خروج واحد اداری رو حل کرد. ممنونم از مجموعه فینتو.

بخشی از همراهان ما

آتیه سازان
آخرین خبر
البرز
بانک تجارت
اسنپ فود
پتروشیمی کرمانشاه
جهاد دانشگاهی
نیرو موتور
رایان هم افزا
باسلام
آبادیس
کارگزاری یزدان
ثبت‌نام رایگان

سوالات متداول

وظیفه اصلی یک دستگاه حضور و غیاب ثبت تردد های پرسنل از روش های مختلفی مانند تشخیص جهره، اثر انگشت، کارت و ... بطور کامل و دخیره این تردد ها در حافظه خود و تبادل آن ها با نرم افزار حضور و غیاب است.

برای اتصال دستگاه های حضور و غیاب خود به نرم افزار حضور و غیاب ابری فینتو باید یک IP static تهیه کرده و تا فینتو بتواند از ان طریق اطلاعات دستگاه شما را از شبکه مجموعه شما استخراج کند.

دستگاه های حضور و غیاب تنوع و گستردگی زیادی از نظر ظاهر و امکانات دارند . شما باید پارامتر هایی چون سلیقه ظاهری، بودجه، تعداد پرسنل(به دلیل متفاوت بودن ظرفیت دستگاه ها)، محل نصب(فضای آزاد، تمیز و ...)، تعداد رکورد های قابل ذخیره سازی و پشتیبانی از فناوری های تشخیص هویت(اثر انگشت، تشخیص چهره و کارت) را مدنظر قرار دهید.

با نرم افزار حضور و غیاب فینتو می توانید به راحتی تمامی امور منابع انسانی خود را که شامل ثبت تردد، پیگیری مرخصی روزانه و ساعتی، پیگیری ماموریت ها و ... می شود را انجام دهید.

نرم افزار حضور و غیاب فینتو این امکان را به مدیران می دهد که از هر کجا و در هر زمان تردد پرسنل خود را کنترل کرده و لیست حاضرین و غایبین را دریافت کنند.

بله. فینتو به شما این امکان را می دهد که اطلاعات تردد پرسنل خود را از نرم افزار حضور و غیاب به نرم افزار حقوق و دستمزد منتقل کنید.