فینتو چگونه هزینه‌ها را برای کاربران خود کاهش می‌دهد؟

نصب نکنید، هزینه‌ای هم برای نصب پرداخت نکنید!

صرفه ‌جویی در هزینه و زمان از مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزار‌های حسابداری و منابع انسانی فینتو است. در نسل قدیمی نرم‌افزار‌های حسابداری، کاربران هزینه بسیار زیادی را صرف خرید لایسنس، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و ایجاد شبکه داخلی میکردند اما در نرم‌افزار‌های حسابداری و منابع انسانی فینتو شما نیاز به صرف زمان و پرداخت هیچ هزینه ای برای نصب و راه اندازی نرم افزار و سایر تجهیزات ندارید و تنها با ایجاد یک حساب کاربری میتوانید از همان لحظه کار خود را با نرم افزار حسابداری یا نرم افزارهای حضور و غیاب و حقوق و دستمزد فینتو آغاز کنید. فینتو به صرفه و همیشه در دسترس شما است.

تصویر

به اندازه ی کسب و کارتان هزینه کنید!

در نسل قدیمی نرم افزارهای حسابداری و منابع انسانی فرقی نمیکرد که وسعت سازمان و کسب و کار شما چقدر است و یا چند پرسنل دارید، در هر حال باید هزینه ثابت بسیار بالایی را برای خرید نرم افزار پرداخت میکردید که این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران بود. اما در نرم افزارهای فینتو تنها به اندازه نیاز و متناسب با کسب و کارتان هزینه میکنید و میتوانید هنگام ایجاد حساب کاربری، اشتراکی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است. با فینتو به همان اندازه که استفاده میکنید، پرداخت میکنید.

تصویر

بروز رسانی نرم افزارهای فینتو رایگان است

بروز رسانی رایگان مجموعه نرم افزارهای حسابداری فینتو با ما است. ما در فینتو پیوسته و به طور کاملا رایگان آخرین بروزرسانی و امکانات جدید را در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهیم. بنابراین شما همیشه از جدید ترین نسخه نرم افزار فینتو استفاده میکنید و در صورتی که امکانات جدیدی به نرم افزار اضافه شود، شما بلافاصله پس از ورود به حساب کاربری خود آن را مشاهده خواهید کرد و میتوانید از آن استفاده کنید.

تصویر

آنلاین حسابداری کنید، کم تر کار کنید

از مزایای استفاده از نرم‌افزار‌های حسابداری آنلاین فینتو می‌توان به وجود سیستم یکپارچه‌ای اشاره کرد که تمام اطلاعات مالی شما را جمع‌آوری کرده و همواره به صورت جامع در اختیارتان قرار می‌دهد. این امکان از سویی باعث می‌شود تا نیرو‌های یک مجموعه کم‌تر از گذشته درگیر مواردی همچون تهیه گزارش‎های مالی در بخش‌های شوند و از سوی دیگر موجب صرفه جویی در به کارگیری نیروی انسانی و پرداخت هزینه میشود و دیگر نیازی به حضور یک نیروی متخصص برای استفاده از نرم‌افزار یا بر‌طرف کردن مشکلات احتمالی نیست. از سمت دیگر وجود این سیستم یکپارچه باعث کاهش خطای انسانی هنگام تهیه گزارش‌های مالی جامع و صرفه‌جویی قابل توجه در زمان و سرعت بخشی امور مالی کسب و کار شما میشود. با فینتو همیشه مقرون به صرفه حسابداری کنید.

تصویر
ثبت‌نام رایگان